Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Sørsia

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 22
Innlegg: 272

Lagt til: 08 apr 22, 04:52

Årets versjon av 1.divisjon kommer til å bli veldig morsom å følge med på. Det er alltid jojo i denne ligaen, men i år tror jeg den kommer til å være ekstra jevn. Flere gode lag som Brann, Stabæk, Start, Mjøndalen, KFUM (dessverre) og Sandnes Ulf som jeg tror kommer til å følge hverandre tett denne sesongen. 

1.divisjon har i år også flere publikumslag som kan gi mye bra stemning på kampene. Totalt drepen at det er så mange mandagskamper! Det ødelegger mye for potensielle borteturer, men også oppslutningen på hjemmekamper. Som aktiv supporter både hjemme og borte er det nå flere kamper jeg kommer til å gå glipp av fordi de blir lagt til ukedager. Det suger rett og slett, men det mener heldigvis majoriteten, så da får man håpe i fremtiden at tv-rettighetene blir revurdert litt bedre.

Var fornøyd med sesongen til FFK i fjor, da jeg synes at laget overpresterte. Fra å bli tippet som en middelhavsfarer til å ende om å kjempe om Eliteserien via kvalik, kan en si seg fornøyd med. Forventningene i år kommer dermed til å ligge på kvalik-spill. I fjor herjet Ismaheel, i år er jeg mer usikker på hvem som kommer til å steppe opp noen hakk. Synes ikke Bummen og co. har fått forsterket sitt lag, og treningskampene samt første seriekampen mot Stjørdals-Blink viser at laget er veldig varierende på spillet. Heldigvis er sesongen lang, så her har jeg stor tro på at f.eks Kjelsrud kan bli en stabil målscorer og Nielsen den forsvarsgeneralen vi trenger.

Deilig med norsk fotball tilbake igjen! Smile

---------------------------

Tribunekultur


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340