Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 21 mar 22, 18:35

Jeg er enig med klubben i måten det drives nå (rart å si dette når jeg har sagt det motsatte i årevis). Mange sier at vi hører hjemme i Eliteserien og jeg tenker at jeg er veldig usikker på om dette er rett eller ikke. Jeg begynte å se FFK i 1984 hvor vi rykket ned og har fulgt godt med i alle årene etter dette. I denne perioden har vi vært i Eliteserien, men de fleste årene har vi vært 1-2 nivåer under og veldig mange har sagt at vi hører til lengre oppe. Jeg mener at vi ikke er rike nok til å "kjøpe opprykk til Eliteserien". Imildertid mener jeg kan være gode nok til å få et opprykk ut av et lag som er svært godt samspilt og som har jobbet sammen over tid. Vi er jo på den veien men tåler ikke mange skader og må ha litt marginer med oss hvis vi skal være med å kjempe om opprykk denne sesongen. Jeg vil være fornøyd hvis vi ser spillere ta nye steg og hvis spillet vårt utvikler seg.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340