Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 165

Lagt til: 01 nov 21, 11:36

Jeg synes ikke det passer seg for en gammal krok som meg å starte kamptråd (ikke vet jeg hvordan man gjør det heller). Men jeg håper virkelig at noen tar seg av saken - hvis ikke det vises engasjement her inne, kan man sannelig ikke vente at andre skal sprudle.

Nå - uansett: Jeg er glad jeg ikke er i "Genser'n te Johansen" i dag. Laguttaket virker som et eneste stort problem. Det sviktet på mange plasser fredag. Bør unge Oskar inn fra start for formsvake Alessami? Kommer snart Solberg ut fra usynlighetskappen igjen og scorer? Selv om han er i kalasform, er jo ikke Ishmaheel et helt angrep alene. Bare nesten. - Hva med Drage, vårens kanskje beste spiller ... og nå, tja. Osv osv.

Men jeg ville latt Hadzic spille mot gamle kolleger. Er det ikke sånn at folk scorer første gang de spiller mot sin gamle klubb? (Eller gjelder det bare for tidligere FFK-spillere?)

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340