Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 20 okt 20, 19:42
Endret: 21 okt 20, 13:35
Endret av: Tøfflus

Det er jo allerede tirsdag og bare fem dager igjen til neste kamp. Og her er det mer enn nok av ting å dvele ved.

Denne kampen spilles søndag mens de andre kampene i runden spilles lørdag. Om Skeid avgir poeng mot Kvik Halden er vi klare for opprykk allerede lørdag kveld!

Skulle Skeid vinne så har vi altså mulighet til å sikre OBOS-billetten på hjemmebane på søndag. For første gang i år med 600 tilskuere. Jeg må si jeg gliste bredt da det kom SMS i formiddag at jeg får være en av disse 600 og håper virkelig jeg holder meg frisk fram til da ... om det så er noen med covid på tribunen på søndag, slik at jeg må i karantene etterpå, så tar jeg det gladelig hvis jeg får være tilstede når opprykket sikres!

En gladnyhet fra Fredriksstad Blad i dag er at Ludvig Begby trener normalt igjen. Kanskje han blir å se på benken allerede søndag?

Vi møter altså Brattvåg, som vi slo 2-1 på bortebane for noen få uker siden. Det var jo en kamp hvor vi hadde klart flest sjanser, men hvor Brattvågs keeper framsto som banens beste. Samtidig skapte Brattvåg nok sjanser til at vi like gjerne kunne tapt. Håper at vi er klare fra avspark denne gangen.

Til slutt håper jeg de 599 andre som skal på kamp på søndag rensker stemmebåndene skikkelig og stemmer i med et lydnivå 2. divisjon ikke har opplevd siden Eggens dager.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340