Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 08 mar 20, 22:48

Opprinnelig postet av Rey

Så håper jeg vi får se flere skudd fra Solberg. Det er noe han har vært god på i andre klubber men som vi har sett altfor sjeldent for oss. På tide å vise det fram på stadion også.

...

Ellers er jeg litt bekymret for alle skadene vi har. Seks stk som alle er aktuelle i en startoppstilling ute er ikke bra. Men det er morro at ungguttene viser at de er klare til å ta opp kampen

Helt generelt vil det være en veldig god ting hvis flere spillere bruker sine beste kvaliteter også i FFK, ikke bare i alle andre klubber de spiller for. I blant må man rent undres om spillerne i FFK er underlagt et så strikt spillesystem at de slett ikke får sluppet løs de kvaliteter de egentlig har i seg. Hvis Høgmos doktorgrad i prestasjonskultur er verdt papiret den er skrevet på, så ser vi forbedringer i FFK denne sesongen. 

...

Skader kan komme ved rene uhell, og man kan aldri helt gardere seg. Men skadeproblemene i FFK forekommer å være kronisk altfor store, og det handler ikke bare om uhell. Trenerteam og det medisinske apparat er nødt til å ta dette mer på alvor, og innse at det er noe de er nødt til å lære å gjøre anderledes. Jeg vet ikke nok om treningshverdagen i FFK, men noen i klubben bør samle inn data om skader på spillerne, og analysere hva slags skader det er snakk, om hvordan og hvorfor de oppstår, og klare å tenke ut noe fornuftig i forhold til å gjøre noe med det. Det begynner med å innse at dette er noe det går an å gjøre noe med, i stedet for å fortsette å tenke "aj, nå var vi jammen uheldige, igjen". 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340