Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 12 okt 19, 04:18

Opprinnelig postet av Vedahl

For de som klamrer seg til halmstrået er det nå én ting som gjelder: Byåsen slå Kvik på lørdag. 

Ikke egentlig. Hvis FFK klarer å vinne sine tre siste, og Kvik taper mot Nardo siste kamp, så handler det kun om målforskjell. Det skal fortsatt mye til, men strengt tatt er det fortsatt teoretisk mulig hvis FFK slår Blink på søndag. Og skulle FFK klare 9 poeng på de tre siste kampene, må også Blink ta flere poeng for å holde seg foran. Det klarer de nok, men hvis de taper mot FFK nå, så passeres de sansynligvis av Kvik, og så kan det jo være det plutselig bryter ut panikk i Stjørdal. Jeg sier ikke at jeg tror det, men også i fotball er det vanskelig å vite ting sikkert.  

Det er alltids en mulighet for at en av konkurrentene snubler på målstreken, og i så fall skal FFK være på pletten klar til å utnytte det, ikke komme haltende for sent fordi de allerede hadde gitt opp.

Dessuten er det godt mulig FFK trenger flere poeng for å beholde tredjeplassen. Det vil ikke se så godt ut hvis de kun ender på fjerdplass i år. Det vil se vesentlig bedre ut om de noterer to seire over Blink og i alle fall slår Kvik på eget gress. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340