Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 14 des 18, 22:22

Skrytevideoen viser i alle fall en en løpsvillig spiller med god fremdrift, god teknikk og godt overblikk. Ser ut til å fungere fint ute på kant, på begge sider av banen. Han sier selv at han heller ikke har problemer med andre formasjoner enn 4-3-3. 

Men det må jo være en grunn til at har vært utlånt fra Brommapojkarna, som med all respekt ikke er noen toppklubb. Og at han nå ikke er tilbudt ny kontrakt i Sverige. 

Hvis den ti minutter lange videoen gir et nogelunde representativt inntrykk kan jeg godt forstå at FFK er interessert. Men jeg blir ikke umiddelbart overbevist om at nivået Reuterswärd møter når han viser seg godt frem er særlig høyt. 

Jeg deler i alle fall alle forhåpninger om at FFK gjør grundig research før de tilbyr spillere kontrakt. Skjønt jeg tillater meg å tro at Høgmo er bevisst på hva slags spillertyper han ønsker seg. Og ellers spekulerer jeg nok fritt i at det kan ha vært andre ting enn skifte av formasjoner som har gjort at gode spillere har hatt vanskelig for å finne seg til rette i FFK tidligere. For eksempel forventninger om å skulle lykkes umiddelbart. Noen spillere fungerer nok best i en bestemt formasjon, jeg tviler ikke på det. Men noen spillere trenger også litt tid på å finne sin rolle i et nytt miljø, og FFK har kanskje ikke vært den enkleste klubben å finne seg til rette i. Forhåpentligvis sorterer det under klubbkultur, og er noe av det Høgmo jobber med å forbedre. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340