Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 20 jun 18, 18:13

Støtter siste taler helt og fullt. 

Kontinuitet, i spillergruppen så vel som på trenersiden, er stikkordet. Spillere blir ikke godt kjent med hverandre og samspilte uten å få litt tid på seg. Litt tid betyr minst et par sesonger. Og utenlandske spillere som ikke kan norsk eller kjenner norsk fotball trenger lenger tid enn norske/skandinaviske spillere gjør. 

Den evinnelige utålmodighet FFK har utvist i alt for lang tid er er i seg selv noe man MÅ endre på. En viss gjennomstrømning er naturlig, men å fornye halve troppen og bytte trener hvert år er en ren garanti for at fremganger uteblir. Nå har FFK prøvd fiasko-oppskriften slavisk i så mange år at det er tid for å forsøke noe mer fornuftig. 

Men det synes jeg også klubben har vist en klar vilje til. Hvilket applauderes. Og jeg er overbevist om at Høgmo har et godt blikk for hvilke spillere som eventuelt ikke har en fremtid i hans måte å spille på. Og at han forstår hva slags spiller som eventuelt kan komme inn og forsterke dagens spillerstall, i den grad det nå er økonomisk mulig. 

Så er det bare å håpe at klubben evner å la de sportslige hensyn veie tyngst, og at man ikke velger å selge viktige spillere bare fordi man lar seg blende av en mulig inntekt her og nå som likevel ikke gjør noen stor forskjell i det lange løp.  


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340