Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 07 mai 18, 15:48

Opprinnelig postet av Erikk

De kom hit med et helt ræva lag og spilte smart. Jeg forstår ikke at dette er overaskende i det hele tatt, altså de tok oss på senge med en taktikk selv jeg kunne fortalt på forhånd at de kom til å bruke. 

Kan det også tenkes at FFK-spillerne i noen grad hadde litt for mye respekt én mot én, og i stedet for å utfordre slo støtte - fordi det har blitt en vane mot bedre motstand i 1. divisjon? Vi så jo at på 0-1, når særlig Begby våget å utfordre Mjølners høyreback, så kom han jo til innlegg gang på gang.

Synes alt Mjølner hadde av farligheter (med unntak av situasjonen etter ett minutt, hvor de fikk frispark like utenfor straffefeltet - det var en god prestasjon) kom som følge av slurv fra FFK. Særlig målet, men også nøling som førte til at man til slutt lot seg presse til å slå en vanskelig pasning tilbake til keeper.

Jeg satt ikke med noe inntrykk av at FFK ble tatt på senga av Mjølners taktikk, det var dessverre vel så mye den samme gamle beslutningsvegringen med ball, som vi har sett mye av på nivået over.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340