Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 01 des 17, 15:20
Endret: 01 des 17, 15:22
Endret av: scheien

Må si at jeg er ekstremt overrasket og fornøyd etter at vi har klart å få tak i en trener av dette kaliberet. Er spent på hvilke spillertyper som kommer inn.

Høgmo er vel glad i å ha ballen i laget og spille seg til målsjanser. Er desverre litt redd for at vi får inn litt for mange tekniske spillere som blir litt for veike i dueller. Satser på at han klarer å bygge et lag som har fart, teknikk, styrke og 100% innsats i hver kamp. Og jeg håper også vi kan få inn spillere som vi kan bygge videre på til neste sesong slik at vi ikke må bytte halve stallen igjen neste år hvis vi rykker opp. Bytte 2-3 spillere er jo innafor, men ikke 10-15 stk. 

Merker at jeg nå gleder meg skikkelig til sesongstart, og du skal ikke se bort ifra at det blir en del borteturer på meg neste år. Noe som er en stund siden sist desverre. Er forresten alt for lenge til sesongstart nå merker jeg.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340