Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 22 nov 17, 19:08

Jeg er rimelig spent på hvilken trener de trekker opp av hatten? Bruk av ekstern kompetanse som kjenner klubben høres riktig ut. Vi må treffe nå. Ender vi opp med en 29åring med fortid som spillerutvikler og hjelpetrener, og noen grader fra Norges idrettshøysskole klikker jeg.

Vi har reist oss fra mørket Før. Se på wolverhampton. De hadde 4 trenere på 11måneder. Vaket rundt på nivå 2 og 3 iflere år. En haug av nye spillere inn denne sesongen, kun 2 som startet forrige sesong. De(Nunes) har skapt en positivisme og vinnerkultur på rekordtid. Man trenger ikke å øve i åresvis. Vi får håpe på noe lignende, med mindre penger på et noe lavere nivåSmile

Å snu den negative spiralen vi er inne i blir en vanvittig utfordring. Noen av de unge spillerne har nærmest kun opplevd  å tape på seniornivå.

De finnes garantert riktige spillere for oss i lavere divisjoner, både her og ute. Vi må ha et apparat som henter de. Kan vi håpe på en mer riktig sammensatt stall til året? At vi ungår noen av de mer absurde signeringene uten å nevne navn. Med Typer som er sterke mentalt. Hater å tape. Orker mye trening. Vi må ha lederfigurer i alle ledd. Folk som ikke gjemmer seg og faller sammen når ting buttær. 

 

 

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340