Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 19 nov 17, 00:44

Opprinnelig postet av madcow

Nå var det vel ikke de første 35 som avgjorde hele sesongen her.

Nei, men de avgjorde så definitivt kampen.

Nå når jeg har kommet meg hjem og fått i meg et par trøstepils, så prøver jeg å komme med noen fornuftige tanker om kampen, men det er ikke lett.

BP må gjerne ta selvkritikk for laguttaket, men samma det, her var mentaliteten helt feil fra start. Uavhengig av formasjon og taktikk, hadde spillerne vært med fra start hadde vi aldri havnet under med 4-0. Så gode er ikke Notodden, for svarte.

Jeg lurer på om man var mentalt forberedt på et Notodden-lag som ville gå for 0-0, og ble satt ut av at de i stedet gikk i angrep når de fikk muligheten. Notodden fikk en god sjanse før målet, det burde vært vekker nok. Men med 1-0 virket det som det var god natt og full panikk, og vi kom ikke med i kampen før den i praksis var avgjort.

Enden på visa er uansett at vi er tilbake der vi var da jeg begynte å gå på stadion. Det finnes ingen garanti for at det blir kortvarig. For å ta et annet eksempel som også har vært i eliten i nyere tid, Ham-Kam, så brukte de flere år på å komme tilbake til OBOS-dassen. Jeg sliter med å mobilisere noe entusiasme for Postnord-ligaen nå, forhåpentligvis klarer jeg det innen april.

Møkkasesong.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340