Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 18 nov 17, 21:02

Nei, de fleste spillere vil nok spille på ett høyt nivå som mulig, å avtale en oppsigelse/fristille vil være til fordell for de fleste spillere klubben ønsker å kvitte seg med. Men joda i teori har du rett, men i praksis så er det mulig og forhandle..

Og nødvendige kutt, da har ikke ansatte så mye de skulle ha sagt..

Jeg for min del ønsker nye kluter inn, gjerne folk fra andre klubber i distriktet, kanskje noen lokale trenere inn i organisasjonen også, men først og fremst en sportselig leder som kan den jobben som må gjøres.. og håper styret innser dette. Utifra slik sesongen har utviklet seg så har klubben falt fordi man ikke har hatt økonomi til å gjøre endringer på håpeløse beslutninger.. Man ansatte folk uten noe som helst erfaring fra ledelse innen toppfotballen. 

Neste sesong må det jobbes enda hardere over helefjøla, slik at man bremser fallet og at man kan kjempe om opprykk til Obos igjen..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340