Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 31 okt 17, 09:28

Høili meg her og Høyli meg der. Er det ikke snart på tide å drive den klubben her edruelig og bruke mindre penger enn man får inn?

Jeg tenkte at når vi rykket ned til adecco at vi skulle bygge et nytt lag for fremtiden ved å få tak i spillere var relativt billige og som passer vår klubb og trenerens spillestil. Rett og slett bygge et nytt kollektiv med gode holdninger, og god lagmoral. Men neida. Her har vi fortsatt med å bruke penger som fulle sjømenn. Hentet relativt dyre spillere som vi ikke har fått noe ut av. Skiftet masse trenere. Skiftet 60% av stallen hvert eneste år, og ikke hatt noe som nærmer seg kontuinitet. Er jo ikke rart at dette ikke har fungert.

Se på Særp. De har kompetente folk i de riktige stillingene. De kjøper billig og selger dyrt. De har bygd opp klubben fra bunn av, og gjør det nå meget godt.

Men å bygge et lag på den måten ser det ikke ut til at noen har tid til. Vi er FFK og skal ligge i toppen av norsk fotball, så da kaster vi ut penger i øst og vest uten å ha noe som helst plan over det hele. Dette begynner rett å slett å bli tragisk. Få opp øya, ansett de riktige folkene, få inn en sportssjef og bruk et par år på å bygge opp klubben igjen istedenfor å rope på Høyli og fortsette å kaste penger ut av vinduet.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340