Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 06 jun 17, 15:04

Opprinnelig postet av Erikk

Men hvis man skal tenke framover, hva bør gjøres nå? Jeg hørte på podcasten på f-b.no og de hadde egentlig ikke noe svar bortsett fra at de mente vi skulle beholde Loberto. Slik jeg ser det vil det være det samme som å akseptere at vi rykker ned fordi det er viktig at vi ikke blir til "latter for fotballnorge igjen".

At det vil komme færre og færre tilskuere på kamp blir jo en konsekvens og et enormt underskudd blir neste konsekvens.

Selv om publikum uteblir så finnes det ingen quick fix med tanke på å bygge et ferdig lag.

Om trener og spillerstall er det 100 % optimale er egentlig ganske uvesentlig, bortsett fra at det kan variere marginalt på tabellplassering etterhvert. Får det er vel ingen som mener at de er 100 % feil med tanke på å hevde seg i OBOS?

Vi kunne selvfølgelig kjøpt det, men de pengene finnes ikke. F.eks gikk Stabæk 20 mill i minus hvert år i seks år for å bli seriemestere. Det er ingen som kaster slike beløp etter norske fotballklubber lenger.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f