Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 15 mai 17, 15:45

Jeg sier heller ikke at målsetting om opprykk er tilstrekkelig i seg selv. Jeg tror det er en av flere ting man må ha på plass for å lykkes. Tålmodighet, hard jobbing på alle nivåer og i alle ledd, og lagbygging over tid er andre faktorer. Gi en trener tid til å forme laget, se an hvilke spillere som er riktig å satse på og mulighet for å hente de riktige spillere til å forsterke laget. Tid til å lære spillerne å spille sammen. Det snakkes om dette nå. Gjenstår å se om man har ryggrad nok til å stå ved det.

Men hvis man ikke har i behold et felles fokus at målet er å rykke opp så tror jeg heller ikke man klarer det. Ingen grunn til å slippe det fokus bare fordi man trenger å forbedre seg på andre områder.

En målsetting om å etablere seg i OBOS signaliserer at man er tilfreds med det. Og da tror jeg ikke man klarer å samle innsatsen i hele klubben om å oppnå noe mer.

Men jeg sier heller ikke at man absolutt skal sparke treneren straks man innser at en målsetning om opprykk ikke oppnås inneværende sesong. På det punkt har man vært for utålmodig de siste sesonger.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24