Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 14 mai 17, 12:18

Ja, det er nettopp det. Det har blitt helt merkelig å snakke om FFK og Tippeligaen i samme innlegg. Det er blitt to ting som overhodet ikke har noe med hverandre å gjøre. 

Og sånn vil det forbli, så lenge man har fokus på å rote rundte nede i den gjørma som heter lavere divisjoner. 

For meg er det ingen forskjell på OBOS-ligaen og 7. divisjon. Enten spiller FFK i Tippeligaen, eller de spiller ikke i Tippeligaen. Punktum. Og sånn tror jeg det er for de fleste. 

Er det ikke det andre også påpeker her? Det er noe grunnleggende galt med virkelighetsforståelsen innad i klubben når man tror man kan forvente massiv publikumstilstrømning til OBOS-ligaen. For det kan man ikke. Grovt sagt, OBOS-ligaen interesserer spillerne selv og deres nærmeste venner og familie. Omtrent som 7. divisjon.

Med de forutsetninger FFK har er dette fullstendig uakseptabelt. Det som virkelig er trist, er at sett i lys av de målsettningert som FFK har, er resultatene så langt i år på ingen måte skuffende. Tvert i mot, dette går jo strålende. Uavgjort i hver annen kamp, det blir poenghøst av det i lengden. Snart kan styret vise sin handlekraft og sparke treneren, hvilket jo alltid er meget imponerende.  Og så kan man igjen bruke store midler på en voksen trener som kan redde klubben ved et mirakel, innen han blir sparket fordi han er for god, og så er alle fornøyd. Bortsett fra de tusenvis av publikum som helst skulle ha fyllt opp stadion kamp etter kamp, men som heller blir hjemme, fordi OBOS-ligaen er og forblir uinteressant. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3