Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 14 mai 17, 01:59

Må innse at det er vanskelig å holde optimismen oppe nå. 

Men når klubben har som målsetting å være middelmådig i OBOS-ligaen, så er det egentlig ikke overraskende at det går så dårlig. 

Jeg vet ikke, kanskje er man tilfreds med dette. Årets målsetting er fortsatt absolutt innen rekkevidde kan jeg forstå.

Ikke mindre er jeg fortsatt overbevist om at hvis FFK hadde beholdt Arne Erlandsen for et par år siden, og latt ham få lov til å jobbe med laget over tid, så hadde FFK sansynligvis vært tilbake i TL allerede, eller i verste fall en favoritt til opprykk i år. Noen ville sikkert ment at det ville gått ut over underholdningsverdien, ettersom Erlandsen er en av dem som fokuserer sterkt på det defensive.Jeg er imidlertid overbevist om at det store flertall av publikum har det som meg. Tippeligaen er god underholdning, OBOS-ligaen er ikke. Spillestil er et spørsmål om personlig smak og interesserer meg midt på ryggen.

Vil man ha FFK tilbake i TL må man ha en trener med TL-kvaliteter, og målsetting der oppad. Men det er ikke det man vil ha. I FFK er man tilfreds med å overleve i OBOS. Og da er det det man ender opp med å kjempe for. År etter år. Den som intet satser, intet vinner. Det er nettopp det som skjer med FFK nå. Ingen vilje til å satse. Klubben har ingen tro på eget potensiale. Først og fremst skal man innse hvor dårlig man er. På den måten vinner man ikke noe.

Men laget spiller jo godt for tiden. Så hvorfor klage? Riktignok vinner man ikke kamper, men siden når var det viktig???  


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3