Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 01 apr 17, 09:53

Opprinnelig postet av Erikk

Var det ikke noen som sa at han helvetes Bjørn Hansen skulle legge opp? Det var vel f-b.no. Han har kostet oss mange poeng.

Det var jo egentlig meninga ettersom han var blitt for gammel (50+), men dengang ei. Regelen som hindret han er opphevet.

Opprinnelig postet av Costanza

Tror og håper som Jocke Jonsson at vi går kynisk ut i en 4-5-1-variant, selv om det er noe vi egentlig ikke har trent på i noen av treningskampene. Tror kanskje laget blir: Masalin - Kaland, Leko, Skagestad, Nuhu - Westgaard, Karoliussen, Trebotic, Åsheim, Brix - Flo

I en 4-5-1 er vel det eneste spørsmålet i fireren bak hvem som skal spille høyreback. Akinyemi spilte sin dårligste kamp der mot Sarp og jeg kan ikke si at han spilte noe godt som back i fjor heller. Westgaard har spilt der i oppkjøringen, men også han har slitt en del med å finne seg til rette. Da står det igjen med Kaland som visstnok spilte godt på den plassen for Varberg i fjor. Gir litt mer offensiv kraft enn defensivt kanskje men med ditt forslagt med Westgaard foran seg så kan det jo funke greit. Wesetgaard jobber i hvertfall bra hjemover også i motsetning til en del av de andre kantalternativene

Ellers litt overrasket over at du ikke finner plass til Veteli på midtbanen. Den spilleren som i mine øyne har vært best i treningskampene.

Men stiller spørsmålstegn ved en 4-5-1 når vi ikke har spilt det i treningskampene i det hele tatt.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f