Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 12 sep 16, 23:32

Synes vi gjorde en god kamp. Det eneste jeg er misfornøyd med er hvordan vi slapp Hødd til to store sjanser i starten av andre omgang, der var den defensive markeringen forferdelig. Målene var det i grunnen ikke så mye å gjøre med. På det første klatrer Wrele så til de grader på vår spiller at det, som vi alle er enige om, helt klart skulle vært frispark. Det andre målet er et knallbra skudd, og han skjøt så fort at det er vanskelig å kritisere stopperne for ikke å komme fort nok opp i press.

Ellers fører vi kampen, vi skaper også flest sjanser og leverer en klart bedre bortekamp enn mot Kåffa. Muligens årets beste bortekamp spillemessig. Riktignok vant vi mot Ull/Kisa og Kongsvinger, men i de kampene var det motstanderen som hadde initiativet mye av tiden. Jeg synes vi videreførte det som vi har vunnet hjemmekampene på. Det er en annen besluttsomhet både i duellspillet og pasningsspillet enn vi så før Mjelde tok over.

For å kommentere dommeravgjørelsene litt: Jeg synes i grunnen ikke N'Diaye skal ha straffe, han falt nokså lett. Jeg ville i hvert fall blitt rasende om en motstander hadde fått straffe for en lignende situasjon. Synes taklingsforsøket fra den andre Hødd-spilleren, like utenfor 16-meteren i samme situasjon, var mer å blåse for (det så ut som det var der N'diaye fikk vondt også).

Når det kommer til gule kort til Hødds kaptein: Jeg var ganske oppgitt over at han ikke fikk på den første, like før pause. Den han fikk for var mindre grov, og hvis han hadde fått kort før pause synes jeg det ville vært veldig strengt å eventuelt gi kort nummer to i den andre situasjonen. Tror nok dommeren var klar over at han hadde vært snill med ham før pause, og at ved neste situasjon var kvoten brukt opp. Lar tvilen komme tiltalte (dvs dommeren) til gode her.

Men han dret seg ut på Hødds 1-1-scoring. Soleklart frispark til oss.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f