Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 11 aug 16, 19:48
Endret: 11 aug 16, 19:49
Endret av: Snæbbuss-aristokrat #78

Opprinnelig postet av jjunior

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

Var å så på treninga i dag, orker ikke å gå veldig i detaljer på det, men må si at den økta ga meg skikkelig tro på at vi har funnet rett mann nå. Det var skikkelig trøkk i treninga, flere spillere så ut til å heve seg en del og det var mye mer engasjerte og pratsomme spillere i spillsekvensen enn det jeg har sett tidligere. Syns også Mjelde var veldig klar og tydelig, og selvfølgelig veldig engasjert. Tror dette blir bra, blir hvert fall veldig spennende å følge. Vi vil nok få se en del endringer både i spillestil og lagoppstilling, samt noen nye spillere inn, i det minste en spissmakker til Sanel. 

Så du også mens Leandro Garate trente?
Hvordan var isåfall han? 

Etter hva jeg kunne bedømme på en relativt rolig økt så var han litt slurvete teknisk og ikke så veldig bevegelig. Tviler på om det blir noen flere treninger på han.

Helt siden Mjelde kom inn, så har jeg tenkt at Skartun kan være aktuell i en 4-4-2, og nå ser jeg at tv2 melder om en mulig overgang for han. Bryne er mer eller mindre fortapte, så det kan være et gunstig tidspunkt for de å selge på, for tviler på at de får like mye igjen for han etter sesongen. Han har bevist i flere år at han er en god Obos-spiss. Sterk i kroppen, god i boksen, en målscorer, som også kan true bakrom. 27 år, så det vil være et godt steg videre for han om FFK berger plassen, så kan han være med videre på en eventuell opptur neste år. Jeg har hvert fall veldig sansen for han, og tror Mjelde trena han når han var i Bryne, så det er en spiller han kjenner til. Håper en avtale kommer i havn før søndag.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f