Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 14 jul 16, 13:10

Opprinnelig postet av Pk

Bra observasjoner Marthe. Jeg mener vi har et problem når de beste innleggene kommer fra de to kantene i den fremste 3'ern. Når da ikke boksen blir fort nok fylt opp av andre er jo Kapidzic mutters aleine da. Han kan jo ikke gjøre alt på egenhånd. Hva hvis innleggene kunne kommet fra backene eller midtbaneleddet slik at hele angrepstrioen kunne vært inni boksen for å ta imot? Det vil jeg gjerne se!

I kampen mot Raufoss kom laget til veldig mange innlegg fra Begbys venstrekant, alle gode muligheter. Problemet i 90% av disse situasjonene var at innleggene kom høyt og for løst. For det første er disse ballene veldig vanskelig å jobbe på for spillerne i boksen når de spiller mot 10 Raufoss-spillere+ keeper. For det andre, om Sanel eller f eks Ndiaye først kom på innleggene så er det nærmest umulig å få nok kraft på den til å gjøre det ordentlig farlig når innleggene slås så løst. Begby gjorde en kjempejobb med å komme til innlegg, men det hjelper lite når innleggene er så vanskelig å jobbe på.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f