Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 13 jul 16, 12:01

Halvorsen er veldig lite åpen for å forandre på ting og sverger til 4-3-3. Nå spiller vi 4-3-3 med en sittende def. midt. rett foran stopperne. Jeg kunne tenke meg å snudd trekanten på midten, slik at vi heller får en offensiv midtbanespiller rett bak spissen, en som skal være tilgjengelig i mellomrommet mellom midtbanen og forsvaret til motstanderne. Tror Aalbu kunne blomstret i denne rollen, men han er på vei bort. Brix kan også blomstre her. Aller helst burde vi henta inn en forsterkning til den rollen, men blir jo aldri aktuelt å prøve noe annet så lenge JHH er trener uansett.  Ville blitt mer sårbare definsivt, men jeg mener at vårt største problem er at vi ikke skaper nok offensivt, det må gjøres noe med om vi skal komme oss ut av dette og hvis JHH skal holde ord om at vi skal spille offensiv og underholdene fotball......skremmende nok virker det som han mener vi har gjort det da, har bare hatt marginer i mot....uff.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f