Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 10 jul 16, 14:48

Jeg er heller ikke noen ekspert, men vil mene at det viktigste er å ha det systemet som får mest mulig ut av de spillerne man har til rådighet. Vi har fått mange nye spillere denne sesongen og de bør ha blitt vurdert mot systemt til Halvorsen. Problemet slik jeg ser det er at det ikke helt virker slik. Vi har nesten ikke scort mål og skaper minimalt med målsjangser. Vi er flinke til å frakte ball opp i offensiv sone, men det blir jo ikke noen farligheter ut av de fleste av disse "sjangsene". Slik jeg ser det burde vi hatt en spiss som var god i boksen som var stor/sterk/arbeidsom. Han ville tatt mye plass og gitt motstanderens forsvar mye å gjøre. Ved siden av han burde vi hatt en spiss som var god med plassering/beslutninger/løsninger. Jeg mener vi har begge to i Aalbu/Kapitzic, men desverre kommer det jævla systemet i veien slik at begge kommer mye dårligere ut enn de burde.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f