Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 30 jun 16, 07:29

Uavgjort på Ranheim er greit.

Før den 12. serierunden tippet jeg at vi ville ta sju poeng på de fire neste: Vinne hjemmekampene, U mot Kongsvinger og tape denne. Ett poeng mer enn forventet, hvor seieren mot Kongsvinger veier opp for en skuffende U mot KFUM.

Nå er sesongen halvspilt og dersom Hødd slår Mjøndalen i kveld vil vi igjen ligge på nedrykksplass. Men: vi har forbedret oss såpass mye defensivt fra de tidligere kampene, at jeg tror poengfangsten vil bli betydelig bedre i andre halvdel av sesongen.

Det er dog negativt at vi per dags dato har scoret færrest mål av alle lagene i OBOS-dassen. Kapidzic putter jevnt og trutt, men midtbanespillerne våre scorer lite..Vi sliter med å spille oss til store sjanser, og tør for sjelden å gå for skudd fra utenfor boksen. En av disse er enklere å gjøre noe med enn den andre. Skyt oftere! Særlig når løpene inn i 16-meteren har stanset - lite poeng i å klikk-klakke seg til innleggsposisjon når alle potensielle mottakere av innlegget står stille. Da er det bedre å fyre av et skudd og være våkne for eventuell retur.

Jeg innser at jeg har skrevet veldig lite om Ranheim-kampen her, men det er fordi jeg rett og slett ikke så den Wink Derfor de generelle betraktningene ved halvspilt sesong.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340