Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 08 jun 16, 20:39

Det har vel knapt vært mange på en eneste kamp i år. Vi er nede på "menigheten" nå. Særlig færre tror jeg ikke det blir før nedrykk virker uunngåelig, og vi får jo virkelig håpe det ikke går så galt.

Før vi graver oss helt ned vil jeg få si at denne kampen skilte seg fra flere andre tap ved at vi skapte flere sjanser (også før Jerv fikk en mann utvist), det var ikke slik at Jerv dominerte kampen på noe vis.

Etter utvisningen la de alle mann i forsvar, noe FFK har slitt mot før. Med et slikt kampbilde blir effekten av 10 mot 11 liten, men FFK klarte likevel å skape mange nok sjanser til at jeg tør kalle det uflaks at vi ikke scoret minst ett mål (i tillegg var annulleringen i mine øyne feil - Sansara sto ikke i veien for keeper, med mindre keeper hadde til hensikt å kaste seg vekk fra ballen da).

Problemet med denne sesongen er at fra en kamp til den neste viser FFK gjerne forbedring (midlertidig, dessverre) på ett område og faller tilbake til gamle synder på et annet.

For å se framover mot halvspilt serie: Vi har igjen fire kamper dit. Bryne (hjemme), Kongsvinger (borte), KFUM Oslo (hjemme) og Ranheim (borte). Vinner vi to av disse tror jeg vi er over streken til halvspilt serie.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f