Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 22 mai 16, 17:49
Endret: 22 mai 16, 17:51
Endret av: JonFT

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg utforder dere og stiller følgende spørmål:

Hva kan klubben gjøre for å redde plassen?

Det hadde vært flott hvis flest mulig vil svare med noe konstruktivt.

Jan Halvor Halvorsen kan enten innse at han har spillere som ikke fungerer i 4-3-3, og bytte dem ut med noen som faktisk fungerer, eller så må han legge om formasjonen til noe som passer de spillerne FFK har. Det ser ikke ut som at FFK per dags dato har spillere som behersker dette systemet (med unntak av Begby, og muligens Kapidzic). 

I tillegg må FFK sprenge banken og hente Henrik Kjelsrud Johansen. Koste hva det koste vil. Han er en garanti for 10+ mål dersom han holder seg nogenlunde skadefri. Han er enda råere enn Kapidzic i boksen. I flere av årets kamper har FFK spilt som om de skulle hatt en kriger av en spis, uten at man nødvendigvis har det. Synes flere kamper i år har skreket etter Kjelsrud Johansen i boksen.

Til slutt vil jeg ha inn Roger Risholt på midten, som kaptein. Innsatsen må opp over 100%, og Risholt er ikke akkurat kjent for å daffe rundt på banen, slik midtbanen gjør i dag.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f