Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnisen86

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 mai 16
Innlegg: 1

Lagt til: 04 mai 16, 23:24

Som stolt sarping så kan jeg vel si at vi har vel kanskje hentet spillere fra lavere hylle enn dere?

- Arild Østbø (Viking), Anders Kristiansen (Bryne), Henri Toivomäki (kontraktsløs), Jacob Glesnes (Fyllingdalen/Åsane), Anders Østli (Vestsjælland), Kristinn Jonsson (Breidablik), Jonas Lindberg (Ljungkile), Matti Lund Nielsen (kontraktsløs), Tor Øivind Hovda (Kalmar), Jon Helge Tveita (Bryne), Pål Alexander Kirkevold (Hobro).

- Fra i fjor har vi også Sigurd Rosted (Kjelsås), Markus Hart (FFK), Amani Mdedule (Trosvik), Alexander Groven (Hønefoss), Anders Trondsen (Stabæk) og Patrick Mortensen (Lyngby).

- Da har vi altså hentet 5 fra diverse eliteserielag i Norge, Sverige og Danmark. Så har vi hentet 4 fra 1.divsjonslag, og 2 med utgåtte kontrakter.

- Fra i fjor er 1 fra eliteserielag, 3 fra 1,divisjonslag, 1 fra 2.div og 1, fra 3.divisjon.

Så er det Fredrikstad i år:

Per Morten Kristiansen (Haugesund), Akinshola Akinyemi (Bærum), Magne Simonsen (Molde), Martin Thømt Jensen (Sarpsborg 08), Erik Tønne (Bodø/Glimt), Kristian Brix (Bodø/Glimt), Patrik Korneliussen (Follo), Monir Benmoussa (Bærum), Sanel Kapizic (Mjøndalen), Mats Andre Kaland (Varberg), Moustapha N'Diaye (Slovan Liberec), Badr Rahhaoui (Sarpsborg 08).

Dette gir 8 som ble hentet fra eliteserielag i fjor, og 4 fra 1,divisjonslag. Nøyaktig hvordan man hentet i fjor og fra hvilke lag det var har jeg ikke oversikt over, men mener at om dere skal diskutere om spillerlogistikk i Sarpsborg 08 vs FFK så bør dere ha fakta i orden.

Med dette som bakgrunnsinfo så er det jo en enorm prestasjon å ligge som jumbo i Obos. Som Dag Solheim fortalte før treningskampen i mars på Sportspuben i Sarpsborg "Det er jævlig imponerende å ha brukt 100 millioner de siste 3 årene på å bli dårligere"..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f