Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 26 feb 16, 21:03

United er nok mest spennende for de som like organisasjonsteori nå om dagen. Selv er jeg stolt medgangssupporter (av både FFK og ManU) og er kanskje mer glad i å se god fotball generelt enn å se de lagene jeg er glad i tape og spille elendig. 

Jeg tror veldig mange United-supportere på en måte holder seg rolige fordi de er slitne etter å ha vært forbannet og skuffet i lang tid; nå har det gått over i neste fase. 

Liker det Tor-Kristian Karlsen foreslår i podcasten til fotballklubben nå nylig; om at de bør gjøre som City. Hent inn de klokeste fotballhodene, gi dem sjekkheftet og si: "Bygg klubb for oss". Når problemene stikker så dypt så er ikke prosessen til LVG nok tilå berge klubben. Selv om det begynner å ligne noe nå (dog mot dårligere motstand), så er det litt vemodig at det ikke er nok til å løse klubbens utfordringer. 

Det var gøy å se United mot Midtjylland, og det er alltid gøy å se enkeltdetaljer fra gode spillere som Mata og Herrera, og spesielt gledelig var det å se hva slags potensiale som finnes i Memphis.

Fett at N.Butt har tatt over akademiet. Håper Giggs fortsetter å bli i klubben i en aller annen rolle. Er likevel ikke en så stor romantiker at jeg tror clas of 92 kan berge klubben alene. Men de blir viktige kontinuiteten og kulturen.

Tror vi står ovenfor en mange år lang prosess før United tar ligagullet igjen. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f