Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 20 okt 15, 22:12

Jeg er dessverre nokså enig i dette. Vi stilte en bra startellever og fikk en ideell start, men Hødd fremsto bedre enn oss. Gjennomgangsmelodien rundt meg på tribunen var ganske tidlig at "dette kommer ikke til å holde" - folk så hvilken vei det gikk. Vi ble for passive og lot Hødd styre.

Nå skal det sies at Åsane ikke er like gode som Hødd. For det skal Hødd ha, de fikk også de litt vanskelige pasningene til å sitte, langt oftere enn mange andre bortelag på Stadion i år. Problemet er at vi er i stand til å forære lag kjempesjanser, slik vi gjorde på søndag da Hødd utlignet.

Jeg bare håper at julenissen fins, at Vårherre er fra Fredrikstad, og at det blåser medvind fra alle kanter i de siste to kampene. Vi trenger dessverre litt flaks for å berge plassen nå, lagets form tilsier ikke at vi klarer det ved dyktighet alene.

Men selv i disse omstendighetene smerter det meg at jeg går glipp av siste hjemmekamp pga jobb.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f