Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 14 sep 15, 20:35

Hvordan er det egentlig mulig at en klubb som FFK ikke klarer å samle nok krefter til å slå sammen ett profft styre, en sterk administrasjon, en dyktig sportselig ledelse, en dyktig trener og en sterk og slagkraftig tropp?

Jeg tror rett og slett at de som har kompetansen ikke gidder å la seg bli brukt i en klubb som aldri klarer å få gamle skjelleter ut av skapet. 

Jeg vil bruke RBK som modell på en perfekt drevet klubb igjennom de siste 25 åra, selv i perioder av motgang har de jobbet med det klubben har hatt troa på og gjennomført fornyinger gang etter gang og oppnåd suksess. 

Hva er det FFK må gjøre for å oppnå suksess. Kontuinitet på nøkkelroller hvor klubbens langsiktige målsetning er viktigere en posisjonering for egen vinning. 

Ta de beste inn i klubbens langsiktige drift, hente inn spillere som kan være kontinuitetsbærere, ansette sportselige kvalifiserte folk, gjerne med fortid i klubben. Lederfigurer. Mangelen på kontinuitet og utskiftninger av ideer og feilansetelser på sportselig side bygger ned istede for opp.. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340