Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 13 aug 15, 22:33
Endret: 13 aug 15, 22:40
Endret av: Tøfflus

Enig i det, Erikk. I det hele tatt ble jeg positivt overrasket over hvor mye mer "på" laget virket i åpningskvarteret sammenlignet med de andre kampene etter ferien. Med slik tenning mot Levanger og Hønefoss hadde vi vunnet de kampene greit ...

Mulig Straith ikke skulle hatt noen straffe, men jeg synes det så ut som Hammar(?) ble holdt kraftig i trøya rett i forkant, altså i forbindelse med samme dødballsituasjon?

Uansett synes jeg vi fortjente det ene poenget. Selvsagt hadde vi trengt alle tre, men formkurve og motstander tatt i betraktning får jeg meg ikke til å klage på 1-1.

EDIT: Jeg har sett reprise av straffesituasjonen nå og oppsummerer slik: Hammar blir holdt og det kunne fort vært blåst straffe for det. Straith kastet seg og bør få være blink på morgendagens avslutningstrening. Sogndal har likevel ikke noe å klage på, da dommer først overså noe han fint kunne blåst straffe for.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f