Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 03 aug 15, 10:38

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Vi lå bakpå fra første minutt, og ikke bare de siste 20.

Synes Jobarthe er den eneste av nykommerne som er i nærheten av nivået. Åsheim var BB i mine øyne. 

En ting er ihvertfall brennsikkert: Den "moderne", kompakte fotballen, er 110% avhengig av resultater for å rettferdiggjøre den. Uten resultatene er det jo ingenting!

Jeg er ekstremt engasjert i fotball, og spesielt når FFK spiller, men jeg sitter jo på min egen stadion og regelrett kjeder meg i lange perioder.

Problemet med Erlandsen er etter mitt syn at han ikke har noe spille-repertoar! Han vil at vi skal legge ned all energi, eksplosjon og spurtstyrke i ca 10 angrep (blir det fler synker hurtigheten og intensiteten). Problemet er at 10 hurtige angrep tar ca 4 min. å gjennomføre (litt i underkant av 25 sekunder pr. angrep). Hva med de resterende 86 minuttene? Hvis vi trekker fra halvparten (siden det er vanlig med ca 50-50 spillefordeling, nesten uansett motstand) står vi igjen med 41 minutters spill (45 - 4) hvor FFK har ballen. Hva skal skje i disse 41 minuttene?

Det er disse 41 minuttene Erlandsen tilsynelatende ikke har noen som helst plan for...

Jeg går ikke på fotballkamp for å se 10 angrep. Det som skjer mellom måla er for meg nesten like viktig som sjølve måla.

Jeg har forøvrig aldri forstått at det ikke skal være mulig å holde ballen i laget når vi leder. Vi er da såpass gode med ball at det skulle være mulig å la mostander fly mellom?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340