Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 07 jun 15, 23:51

Virker som en del(ikke nødvendigvis her på forumet) er brukbart fornøyd med dagens kamp og mener at det er bedring i spillet. Er forsåvidt enig i at det var litt fremgang i dag, men føler samtidig at vi har lagt lista veldig lavt for hva som er tilfredsstillende. Hadde denne kampen vært spilt i f.eks. 3 serierunde så hadde sannsynligvis laget blitt pepet av banen. Jeg hadde forøvrig ikke vært med på pipinga, det er bare ødeleggende. 0-0 hjemme mot Strømmen, omtrent likt i sjanser, ca 3-4 til hvert lag, det er i min bok kun middels minus. Greit nok hadde vi litt vel høye forventninger før seriestart. En del pga utalelser om opprykk, og litt pga gode treningskamper. Nå virker det å være motsatt, etter 1-6 og 1-4 før Erlandsen kom inn, så er vi brått ok fornøyd med 0-0 og 2-2 hjemme mot Strømmen og Follo. Dette er lag vi hadde krevd seier mot for 2-3 måneder siden. Vi kan ikke være fornøyd med dette, da rykker vi ned. Det venter mange tøffe kamper fremover nå, vi må opp 2-3 hakk om det skal bli 3 poeng, uavgjort er ikke godt nok, spesielt ikke på hjemmebane. Vi står med 1 seier på 12 kamper. Arne Erlandsen står med 0 seier på 3 kamper, er redd toget for å beholde plassen snart går fra oss. Vi har ikke sikra plassen bare fordi AE har tatt over, jeg føler meg langt fra trygg på det. 

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f