Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 31 mai 15, 21:06
Endret: 31 mai 15, 21:07
Endret av: kjell-H

Det er bare en ting vi supportere kan gjøre og det er å fortsatt gå på stadion og støtte laget så får vi håpe dette snur snart før det blir for langt opp til sikker plass i ligaen. Får håpe FFK har råd til å hente en spiss i sommer,en venstre back og en sentral midtbane spiller som er flink til å styre midten! Vi mangler en sjef sentralt på midtbanen.Berg har jeg rett og slett gitt opp håpet for at han kommer tilbake! Men hvorfor er det alltid sånn i FFK at vi sliter med mange skader? Sånn har det desverre vært i flere år nå! Med en gang de kommer til FFK så blir de skadet?Hva skjer med det a? 

Tilbake til dagens kamp. Jeg er overhodet ikke fornøyd med forsvar jobben til Hammar på begge målene.Han er ganske dårlig på hodet for å være så høy.  Jeg vil ha Sansara inn som stopper igjen! Men da har vi ingen på venstre siden igjen! Skudde til westgaard hadde fortjent å gått inn i mål!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f