Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 31 mai 15, 14:32

Under en time til kampen starter før kamptråden starter, dette sier vel sitt om hvor vi er for tiden? VI skal spille borte mot det beste laget i avdelinga, noe som kanskje er årets vanskeligste kamp. At Jon Masalin er skadet er veldig trist og ikke hva vi trengte nå.

Poeng i dag er det vel ingen som har noe tro på? Jeg sitter og håper at Håvar Jenssen får en god opplevelse, for vi trenger virkelig at han lykkes. Som kjent sitter vi med begge bena i nedrykksumpa og vi burde vite bedre enn de fleste hvor vanskelig det er å komme opp igjen hvis vi rykker ned. Jeg vil tro at det sitter noen i klubbeldelsen og tenker på nye spiller(e) når overgangmarkedet åpner igjen og jeg vil også anta at de gjør hva de kan for å finansiere dette. Da er mitt håp om at de få kronene vi kanskje kan skaffe ikke skal gå til ny keeper, men at Håvar Jenssen får en positiv opplevlese i dag og kampene utover.

Hvis vi også har fått Shaswari, Begby og Burgos skadet er jo det helt tragisk.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f