Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 20 mai 15, 12:49

Vi må innse at vi ligger i stor fare for å rykke ned. At vi er for gode kan jeg ikke forstå spesiellt når man ser spillet vi har vist de fleste kampene denne sesongen. Vi har sett de siste årene at Moss, Ham Kam og Konsvinger har rykka ned og vi burde vite bedre enn de fleste hvor vanskelig det er å komme tilbake med tanke på alle årene vi slet i 2. div også. Etter Wibe-Lund forsvant har klubben jobbet med ny hovedtrener noe jeg vil tro at de ønsket å bruke lengre tid på. Problemet er at vi i de 2 siste kampene har spilt så svakt at vi ikke har vært i nærheten, og spesiellt siste kamp hjemme mot en middelmådghet som Kristiansund var vi helt sjangsløse. Slik det ser ut kan jeg ikke forstå hvordan det kunne blitt flere poeng med "assistentassistenne" og da har klubben alt annet enn god tid til å foreta seg noe.

Erlandsen er ikke en forsvarer av "glad-fotabll" men han har tidligere fått gode resultater på kort sikt noe vi i aller høyeste grad trenger slik situasjonen er.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f