Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 16 mai 15, 18:19

Det laget som starter nå er ikke noe dårlig fotball lag. Faktisk mener jeg at FFK har en ganske god, men ja tynn, spillerstall. Samtidig mener jeg at den passer svært dårlig for Obosligaen. I Sandnes ble laget kjempet i senk. Omtrent hver spiller var fysisk underlegen spilleren den skulle passe på. FFK bør føre kamper i Obosligaen for å ikke bli kjempet i senk, og da mener jeg at en Julius må spille.  Han gjør mye feil som supportere lett legger merke til, men all kreativitet forsvinner med han. Shaswari er også en spiller som kan skape ubalanse og bør få mer spilletid. Hvordan ligger det egentig an med Standerholen? Nystrøm er en Berre light. En spiller jeg mener tilfører spillet svært lite, men som dukker opp og scorer mål her og der. Håper han ikke starter mange kamper når Johansen er tilbake.

Det viktigste laget kan få er selvtillit. Det er trist å se hvor lite spillerene tror på dette. Jeg synes synd på dem.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f