Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 11 mai 15, 13:38
Endret: 11 mai 15, 13:40
Endret av: Asgeir

Klart jeg kan være med på at vi skal kompromisse med FFKs fotball-identitet for en begrensa periode, men spørsmålet er hva slags spill vi kan klare å få til med troppen.

Vi har liksom ikke lag til så mye annet. Ser ikke helt for meg hvem som skal brytte stubber på FFK-laget, altså. Så da har vi, begrensa av spillerstallen, også begrensa muligheter ndg hva slags trener som kan fungere.

Vi vil aldri slå stubbebrytelaga på stubbebryting. De vil slå oss på erfaring hver jævla gang. Vi må slå dem med teknikk og hurtighet, og da må vi også ha en trener som er flink i det segmentet.

Jeg tror dette går lenger enn det en vanlig "opportunistisk" trener kan levere fordi opportunisme aldri jobber med noe dybde, og da går det utfor etter litt tid.

Grönhagen var et eksempel på en sånn trener. Joa, vi tok sølv, men det var ikke noe artig å se laget spille fotball. Han tenkte bare fram til neste kamp, aldri i et større perspektiv, og da går det utfor, selvfølgelig gjør det det.

Eksempel på det motsatte er Nils Arne Eggen, som jo har en filosofi i bånn, og en klar visjon. En sånn type trener er mye bedre for FFK enn for en klubb som har supportere som er sjeleglade for at de kan gå ut av huset hver fjortende dag for å se 20 kæll fly rundt og kælke.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f