Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 mai 15, 07:38

Veldig skeptisk til Eastick som hovedtrener, og ser heller ikke at det kan skje.

Jeg ser at FB har en sak ute om at FFK er ferdig med å definere profilen til den treneren de er ute etter, og det ses tydeligvis etter en trener med bred erfaring og gode resultater. Det er jo veldig runde formuleringer, og jeg har ikke sett noe om spillestil osv. Så pr. i dag passer det horrible trekløveret Jørn Andersen, Tom Nordlie og Arne Erlandsen alle til profilen.

Men hva med å prøve seg på erfarne Ove Pedersen? Han er nå trener i Odense, men er ferdig der til sommeren og står da uten klubb. Dette er en profilert dansk trener og en av de mest erfarne i ligaen som nå er 60 år, og har i media sagt at han ser for seg neste jobb utenfor Danmark. Ove Pedersen har i hvert fall bred erfaring og gode resultater å vise til. Han har riktignok et rykte på seg for å være veldig resultatorientert og bygge lagene opp med en defensiv struktur, mye fokus på dødball osv. Men dette må antakelig ses i sammenheng med at han er dansk, og det å være en "destruktiv trener" i Danmark er ikke nødvendigvis det samme som at han er en Arne Erlandsen. Jeg har ikke inntrykk av at Odense under Ove Pedersen har spilt som Ham-Kam eller LSK under Arne Erlandsen.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f