Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 04 mai 15, 12:14

Som en kommentar til flaks/uflaks: Jeg vil si at ser vi de første seks kampene under ett har vi hatt ca likt av disse. Det var helt klart uflaks at vi ikke slo Levanger (på stillingen 2-0 blir vi snytt for en straffe og har et stolpeskudd, og Levangers straffe var altså for en forseelse som var avsluttet før spillerne kom inn i straffefeltet). Mot Nest-Sotra i går vil jeg si vi hadde flaks som ikke tapte stygt, det var i hvert fall ikke egen dyktighet som hindret det. Nest-Sotra hadde to kjempebom foran vårt mål og et skudd fra ti meter som tilfeldigvis gikk rett på Masalin.

Mot Brann var vi nok også litt heldige, straffebom må regnes som udyktighet framfor uflaks, og de hadde to stolpetreff. Så ut fra spill og sjanser burde vi altså hatt en seier og ett tap i stedet for to av de uavgjorte, samt en styggere målforskjell (kampen i går).

Til Willy Rene (sorry, får ikke til aksenten på mitt tastatur) vil jeg presisere at når jeg sier at prestasjonene har svingt, så mener jeg ikke å påstå at de på noe tidspunkt har vært så bra som vi alle ønsker å se. Det har de ikke! Jeg er bare ikke enig i at det har vært jevnt ræva hele tiden. Bare synd at hver kamp har hatt en periode (fra ti minutter (Levanger) til hele kampen (mot Hønefoss)) som har vært elendig.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f