Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 20 apr 15, 23:22

Opprinnelig postet av Erikk

Denne kampen hadde vi masevis av sjangser til å avgjøre. Vi splite veldig bra men sløste før utvisningen og straffesparket. Jeg synes det er feil å skylde på Wibe-Lund etter denne kampen.

Vi har forferdelig uflaks både med uttellingen og med den jævlige klovnen noen kaller dommer. De 10 siste minuttene hadde Levanger "blod på tann" mens vi hadde en spiller mindre. Da kunne det fort gått ennå værre noe vår meget gode keeper sørget for at ikke skjedde.

Enig i dette. De som absolutt skal diskutere Wibe Lund etter denne kampen har for store skylapper. Selv ikke med Sir Alex som trener ville vi hatt noen garanti for at ballen ville gå stang inn og at dommeren ville dømt vår vei i avgjørende situasjoner (vet at noen Liverpool-fans nok vil motsi meg her Tongue out). Men enkelte ting er utenfor trenerens kontroll, alltid, uansett (for å tjuvlåne litt Stabæk-sjargong).

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f