Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 24 feb 15, 16:52

Opprinnelig postet av Costanza

Jeg leser at Rafael Burgos blir med til La Manga og at de ønsker ham i FFK. Ser også at Standerholen og Momo blir hjemme på grunn av skader. Noen som har status på dem?

Siden Magnus Hart og Håvard Thun er med til La Manga, så antar jeg at de lukter veldig på en permanent plass i a-stallen. Jeg har fortsatt lite kjennskap til disse to, selv om jeg har registrert at de har vært med en del på a-laget det siste året. Noen som kan kommentere på styrker/svakheter/foretrukne posisjoner?

For øvrig viktig å få på plass en forsvarsspiller til snart. Jeg trodde nesten de skulle ha det klart før de reiste til La Manga.

Magnus Hart er en kreativ allsidig midtbanespiller, med gode offensive kvaliteter. Litt lett i kroppen.

Håvard Thun er hovedsaklig kant som liker å gå inn i banen, ganske sterk i kroppen, men noe ubesluttsom til tider.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f