Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 feb 15, 21:54
Endret: 05 feb 15, 21:57
Endret av: Costanza

Er litt skeptisk til denne Burgos. Selv om han har en del landskamper for en svak mellomamerikansk fotballnasjon, så har jeg registrert at han de siste sesongene vært på utlån til uvanlig mange klubber på ikke spesielt høyt nivå (dårlig tegn), og det virker heller ikke som han har gjort det så veldig bra noen steder. Jeg blir veldig overrasket dersom han ender opp med kontrakt.

Skogsrud er litt mer spennende. Et Skeid-produkt som ble ansett som et veldig stort talent for få år siden, før han har forsvunnet litt (dog fortsatt ung). Gutten har jo en del aldersbestemte landskamper på G19 og erfaring fra opphold i både Manchester City og Rangers. Etter det reiste han til Sandefjord hvor han raskt ble overflødig fordi Lars Bohinen sverget til tre midtstoppere i forsvarslinja, mens Skogsrud i hovedsak er venstreback (selv om han også kan spille midtstopper). Det siste året har han spilt i 2. divisjon for Kongsvinger, og i vinter var han en del av NISO-laget over bosmanspillere som skulle vise seg frem. Det i seg selv er ikke så veldig lovende tegn, da det tradisjonelt ikke har vært noe kvalitetstegn å delta der.

Men for all del, jeg synes det er positivt at Skogsrud trener med klubben. Han har en fin alder og kan spille både venstreback og midtstopper, noe vi jo trenger. Samtidig ville jeg helt klart foretrukket den enda yngre Ivan Näsberg fra Vålerenga som vi var linket til nylig, som også har kommet enda lenger i utviklingen og har mer å vise til. Men såvidt jeg har skjønt har den overgangen strandet helt pga. et for stort økonomisk gap mellom klubb og spiller.

Ellers tyder jo veldig mye på at Amin Nazari kommer på lån fra Malmö FF.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340