Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 15 des 14, 13:10
Endret: 15 des 14, 13:10
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Vedahl

Med den stallen som er per dags dato mener jeg FFK er en soleklar nedrykkskandidat.

Mye av det som gjorde oss til et lag på øvre halvdel i år var et bunnsolid forsvarspill. Nå er tre av bærebjelkene her borte og ikke erstattet. Fremover var vi som kjent ingenting i 2014. Med Stene ute er vi faktisk noe svekket der også.

Og med det økonomiske handlingsrommet som signaliseres så kan jeg ikke forstå hvordan man kan snakke om opprykk. At skjeggapen i tillegg fortsetter på trenerbenken gjør ikke tingene bedre.

Min motivasjon til å fornye sessongkortet har aldri vært lavere, men fornyelse blir det nok uansett :)


Hvis du ser over punktene dine så ser det vel ut som om det er mulig å lese noe mellom linjene? Jeg er forsåvidt enig i at vi pdd har en av de svakeste troppene i 1. divisjon. Men nå har vi ikke rundet nyttår en gang. Det skal egentlig ikke så mye fantasi til for å gjette på at det skjer "noe" i kulissene. En lojal "skjeggape" er i hvert fall bedre enn en løs kanon på dekk.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f