Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 10 nov 14, 22:20

Opprinnelig postet av JonFT

Det er forferdelig svak avgjørelse av klubben og kaste Vidar Martinsen på dør slik de gjør nå. Ikke har han hatt en dårlig sesong, og ikke er han en dårlig spiller. Tvert i mot er det få spillere ute på matta som er så hardtarbeidene og innsatsfylt som han. Han fortjener overhodet ikke denne behandlingen av klubben. Respektløst ovenfor en såpass verdifull spiller. Jeg lurer på hva slags "fantastiske planer" klubben har for forsvaret til FFK nå... 

Jeg har gått på stadion siden 1974,Det har vært mange nedturer,men kjedelig har det ikke vært å heie på FFK,selv i de tristeste årene kunne de varte opp med enkeltkamper som fikk hjertet til å hoppe.Helt til i år, Det har vært ufattelig kjedelig,Og en trener helt uten selvinnsikt.."Vi møtte et godt fotballag,og jeg er stolt av gutta,"etter å ha tapt en ny kamp,som dagen før ble kalt "en cupfinale for oss" Toppen er nådd nå,den eneste som kan være stolt av seg selv,Vidar...som for meg ville være den første som jeg tok ut til en elver ,selv om det var Barcelona jeg trente,INGEN blør mer for drakta i fotballverdenen enn Vidar men neida i FFK verdens kjedeligste lag 2014,får han ikke fortsette, Jeg gjør det jeg kan gjøre, Jeg melder meg ut,oppfordrer alle til å gjøre det samme! Klart FFK kan gjøre som de vil,men JEG trenger ikke være medlem,eller engasjert i noe slik.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f