Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 10 nov 14, 00:34

Shaswari er fortsatt skadet? Har sett han mange kamper på trebunen i år. standerholen er i alle fall skadet, men må vel snart se no ende på det?

Stene blir jeg veldig overrasket om blir, selv om det ikke er bare stene sin feil att han har prestert så dårlig. han er også et offer for det alle sier her inne. (planløst angreps spill)

Grorud håper jeg blir, han har prestert bra i år og han er en av de som har gjort en ok jobb i år. Ikke noen super spiller, men har prestert jevnt.

Berg og holmvik kan fint legge skoa på hylla. Berg har vært den den største skuffelsen i år men ingen av de er eller kommer til å bli en viktig spiller for oss vil jeg tru. berg har riktig nok vært plaget av småskader i mye av sessongen i år..men ikke veldig imponert av han. Holmvik er en som jobber, men ikke veldig god og skaffer seg altfor mange situvasjoner med frispark i mot og dumme gule kort.

Vidar kan jeg ikke fatte att vi kan kvitte oss med når vi mister alsami, vi må jo ha litt dekning bakover. Utifra hvordan HWL har brukt han de siste kampen er det vanskelig å se hva han har for noen tanker om han

Solberg må være ferdig i ffk,

Momo er en spiller jeg egentlig har hatt forventninger til og håpet skulle slå gjennom. Men redd for att han ikke klarer å få roen nok i spille sitt til att han kommer til å klare å ta stege videre. Han har jo vist att han har både fart og til tider god teknikk. Men virker som han stresser litt for mye som fører til balltap og mye rart.

Nystrøm kan sikkert få en bedre sessong til året, og er jo en grei spiller for 1. div. hvis han holder seg skadefri og ikke fortsetter som den kjeksen folk flest frykter han er så kan han sikkert gjøre gode ting for oss. veldig gambling med han vil jeg si

HWL kommer nok til å bli, viker litt sånn utifra hva Bakken sier og vet ikke det er så lett å få en garantist av en trener til å jobbe i ffk for den lønna de har her.

Blir spennende å se om vi får inn minst en spiss og no nytt offansivt på midtbanen. Midtbanen våres har jo også vært ganske trist i år.. ikke bare angrepet.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f