Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 09 nov 14, 23:02

Er enig i vurderingene til Costanza. Tror og håper Christian Berg går over i en trenerrolle nå, han virker å ha gjort sitt på toppnivå som spiller. Begby bør få sjansen til å vise at han kan mestre venstre back plassen, hvis ikke han gjør det så kan vi flytte ut Sansara der eller vurdere å flytte Rafn over på venstre back og la Lønn få prøve seg på høyre back. Er sikkert flere muligheter enn det også, men Holmvik håper jeg virkelig ikke er en av de mulighetene. Og hvis de resignerer med Stene så vet jeg jaggu ikke om jeg orker å gå på en sesong til, men det kan de vil ikke gjøre? Blir spennnende å se, men må innrømme at troen på at HWL og Bakken skal stille et offensivt og slagkraftig lag på bena til neste sesong er ikke veldig stor nå. Jeg må innrømme at jeg har mistet helt true på HWL, selvom han har masse kunnskap, så tror jeg ikke han har det som skal til av karakter og personlighet for å lykkes som trener på toppnivå. 

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f