Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 09 nov 14, 19:54

Kampen i dag bekreftet det tabellen antydet - Mjøndalen er per dags dato et bedre lag enn oss. Så enkelt er det, og jeg tipper de tar seg greit av Bærum også nå.

Vi var ikke like aggressive som Mjøndalen. De lyktes i å stresse våre spillere til å gjøre pasningsfeil mye oftere enn det motsatte var tilfelle, dermed vant de fortjent. Og det var vel bare to-tre ganger i løpet av kampen at vi var direkte nok når vi først fikk muligheten til å angripe med tempo. Med andre ord, mye det samme som resten av sesongen. Når vi attpåtil slipper inn mål på den første sjansen imot, ja, da blir det tap. Et fortjent tap.

Ellers synes jeg det var tidvis direkte muggen stemning på bortetribunen i dag. Noen kjefta på de som ikke sang og andre på de som sang, og noen brukte tida på å uffe seg over enkeltspillere. Det er ikke morsomt å være på bortekamp når det skal være slik.

Sesongen er slutt, den var bedre enn i fjor, men det har ikke vært en sesong preget av entusiasme. Ikke på banen, ikke på tribunen og ikke i byen. Som Knuty sier - kjedelig. Gjennomsnittlig tilskuertall har ikke ligget mange hundre høyere enn sesongkortsalget, har det vel?

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f