Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 09 nov 14, 18:51

Den gangen vi slapp inn mål i bøtter og spann satt klubben inn ressurser for å gjøre noe med det. Kanskje vi skal gjøre det samme med den offensive biten.
Tror ikke trenerbytte nødvendigvis er veien å gå - har heller tro på å kompletere for de evt. svakhetene som er.
Dette er langt rimeligere, og vi bevarer en kontinuitet som vi ikke pr. nå kan skryte av.

Jeg tror sesongkortsalget blir bra om supportene ser at det blir tatt grep. Er ikke sikker på at å sparke treneren er et slikt grep som nødvendigvis bedrer sesongkortsalget.

Tror det er viktig å ha fokus på at det nå er lagt en langsiktig strategi på å få FFK tilbake i toppen av norsk fotball. Dette ååret har det viktigste vært å få orden på økonomien og ressursbruken. I 2015 skal de ha fokus på det sportslige.

Jeg håper vi får inn et par forsterkninger som kan løfte det offensive spillet, som var sørgellig fraværende i dag og mmange andre kamper.

Spennende å se hvilke grep klubben tar.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f